Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DrSzatan | użytkownik

imię i nazwiskotytus. adresToru zarejestrowany28.10.2006 @20:16:49 ostatnio na stronie30.07.2014 @19:15:19



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwlubiepierogi.blogspot.com
digarty9 komentarze1083 posty na forum45

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mm0    25.05.2008 @22:23:34
spoko, chcialam to drugie też dac do oceny ;P
~mm0    19.05.2008 @23:57:48
jakbym popatrzyla na to zdjecie to nie pomyslalabym, ze ma ono promowac jakis zespol, czy cokolwiek :PP na moje stoja sobie dwaj mezzczyzni (lol) z gitarami, cisza spokoj i w ogole... to raczej nie pauje do muzyki, którą grają. brakuje mi w tym zdjęciu jakiegoś dynamizmu, zeby cokolwiek sie tam dzialo albo chociaz jakas inna sceneria. miejsce fajne, ok, zgadzam sie, ale moze na cos innego typu... nie wiem jaka mialeś koncepcje i co chciales osiągnąć tym zdjęciem, ale w kazdym razie do mnie nie przemawia JAKO zdjęcie zespolu. ogolnie jest b. dobre, ale ten efekt niby-wklejenia mnie denerwuje ;D kojarzy mi sie z takimi sztucznymi studiami, ze stawiaja modela na tle jakiegos widoczku i już są pelni radosci i szczescia
ah i jeszcze mi się wydaje, ze zbyt pusto jest na tym zdjęciu... hm... nie wiem, ale to juz tylko moje zdanie ;D
ostatnio edytowane: 2008-05-20 00:00:19
~maliniasta    18.05.2008 @22:04:25
No gdyby nie ten szum to było bu (jak dla mnie) idealne zdjęcie...
ale jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje :P
pozdrawiam!
~astatta    13.04.2008 @18:01:34
Kurcze. Tak oglądam od kilku dni digarta (zarejestrowałam się wczoraj xD) i stwierdzam, ze też muszę wyjśc z aparatem do ludu, a nie chowac jak ktoś przechodzi.
Czy wszędzie ludzie się dziwnie patrzą (żeby głupio nie powiedziec) kiedy ktoś stoi z aparatem i robi zdjęcia?
_______
Zjem Ci kota
~pachur    19.03.2008 @16:42:20
wydaje mi sie, ze wystarczajaco
nie przesadzajmy juz gdyby tylko jego bylo widac to zdjecie bylo by (jeszcze bardzie) nudne
musi byc jakies zycie !
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~pachur    19.03.2008 @15:47:23
to zalezy co kto lubi
teraz mam nowa zabawke do "wyrozniania" wybranych elementow - heliosa 58/2
w ten sposob z checia bede wyodrebnial elementy :D
pozdro.
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~melodynelson    16.03.2008 @16:40:49
to mój ziomek tego znam. ost chciał mi śpiewac białego misia. w sumie to on ma/ miał takiego kotka xD i zawsze na niego zbierał kase. teoretycznie na mleczko tylko to mleczko jakoś nim kołysało a nie kotkiem
_______
i'm a moth who just wants to share your light
~melodynelson    16.03.2008 @16:28:15
jest starym cwelem. natrętny i śmierdzący. człowiek daje mu papierosy a on i tak sie burzy o kase. taki menel zajebany. nie to co Snake albo inni :P
_______
i'm a moth who just wants to share your light
~rozentuzjazmowana    10.03.2008 @22:42:37
zdjęcia z fotelem jak na moje są cho trochę oryginalne :D
~evaaa    10.03.2008 @19:19:36
dobry człowieku. :D
~Anamcharka    05.03.2008 @00:00:49
yhm... wybacz ;p
_______
ze wszystkich słodyczy najbardziej lubię boczek.
~infirmiere    04.03.2008 @18:43:14
może kiedyś
~infirmiere    03.03.2008 @22:15:55
no witam witam kolege tytusa. btw, obserwowac nie warto, bo moja oszałamiająca kariera na digarcie jak narazie dobiegła końca :P
~florek41    01.03.2008 @20:58:59
zauważyłem :D
IMO biała, duża ramka do zdjęcia reportażowego z gaszenia pożaru nie pasuje ;P
~maarciin    01.03.2008 @20:56:18
ja jej zwykle unikam taka szkoła
_______
czy umiesz czytać pomiędzy wierszami...?
~maarciin    01.03.2008 @20:51:36
fajne masz fotografie. ale chyba za dużo symetrii??? (to tylko moja opinia)
_______
czy umiesz czytać pomiędzy wierszami...?
~Michalun    11.02.2008 @21:53:27
-Butch, whose motorcycle
is this ?
- It's a chopper, baby.
- Whose chopper is this ?
- Zed's.
- Who's Zed ?
-Zed's dead, baby.
Zed's dead.
_______
Mawiają że prawdziwa sztuka obroni się sama...
Ale nie przede mną.
ヴァルティナ知ってる人
~Michalun    11.02.2008 @21:51:50
Appreciate.
_______
Mawiają że prawdziwa sztuka obroni się sama...
Ale nie przede mną.
ヴァルティナ知ってる人
~redpunk    10.02.2008 @22:27:13
Wow, superowe
( hahaha, ale nie da się innej oceny postawić ;p
więc sobie popadaj, ja i tak będę rewelacje Ci dawać jak mi się będzie podobać ;ppp )
~waszak    03.02.2008 @18:32:33
dziekowac
~sevastian    09.01.2008 @20:34:01
thx !
~melodynelson    07.01.2008 @21:27:14
suty zawsze można czymś poszczypać a kulek nie zastąpię !
_______
i'm a moth who just wants to share your light
~melodynelson    07.01.2008 @18:52:52
haahxd straciłam wszystkie co do jednej. nie mam nic. bardzo źle mi z tym i czekam na kolejna taka impressssske z kulkami oczywiście. :D
_______
i'm a moth who just wants to share your light
~mm0    03.01.2008 @21:44:12
miau? :P
nom 18-200 ^^ jest mega
to wstawiaj te tormięsowe jak nie wstawisz, to sie nie przekonasz, cz dobre
ostatnio edytowane: 2008-01-03 21:44:35
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt